Op werkdagen voor 12:00 uur besteld , dezelfde dag verzonden (NL).

 

Bestel- en levertijden

Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden ontvang hiervan een je laat in de avond de Track&Trace code en kun je je bestelling volgen. Doorgaans vindt de levering dan de volgende werkdag plaats. Heb je in het weekend een bestelling geplaatst dan zal de bestelling op zijn vroegst op dinsdag geleverd worden aangezien er geen post op maandagen bezorgt wordt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

99% van alle zendingen worden binnen 3 werkdagen (binnen Nederland) geleverd. We blijven afhankelijk van onze bezorgdiensten: PostNL of DHL voor Nederland. Wij kunnen daarom nooit de 100% garantie geven dat jouw pakket de volgende dag in huis is.

Voor bestellingen vanuit België geldt: alle bestellingen worden na binnenkomst van de betaling in behandeling genomen. 99% van alle zendingen worden dan binnen 3 werkdagen geleverd. We blijven afhankelijk van onze bezorgdiensten.

Help ons en jezelf door altijd je adresgegevens in je bevestiging goed te controleren en neem direct contact op als er iets niet goed is.

Wanneer ontvang ik mijn orderbevestiging en verzendbevestiging?

Direct na het afronden van je bestelling op de website ontvang je van ons een e-mail. Ontvang je deze niet, dan is er of een fout ontstaan in het e-mailadres of de e-mail is onverhoopt in de spambox terecht gekomen. Stuur een e-mail naar info@happylittlebox.nl en we kunnen de status van je order controleren en je bevestiging alsnog versturen.

Wij willen je vragen je gegevens te controleren en direct contact op te nemen als er iets niet klopt. Bij voorkeur is dit per mail (je kunt een reply sturen op de bevestiging).

Zodra je pakketje bij het sorteercentrum  aankomt ontvang je hiervan een Track&Trace code.

Discrete verzending
Ons logo, naam en adresgegevens staan op de verzendverpakking. Wil je dit niet? Laat het ons weten bij de bestelnotities bij het afrekenen, dan wordt dit afgeschermd.

Verzendkosten Nederland:
€5,75 pakketpost
€3,95 brievenbuspakket

Verzendkosten België
€9,75 pakketpost
€7,50 brievenbuspakket

Betalen

Je kunt kiezen uit de meest bekende betaalmethodes, waaronder iDeal, en directe bankoverschrijving.

Je kunt vooraf betalen door overboeking op banknummer NL26 ABNA 0245 6456 08 t.n.v  MY Company.

Of veilig en vertrouwd via iDeal tijdens de bestelling.

Je komt de keuzes voor methode van betaling automatisch tegen tijdens het invoeren van de bestelling.

Betalingen dienen binnen 3 werkdagen voldaan te zijn.

Uiteraard mag je bij het afhalen in Groningen contant betalen. (graag gepast)

Retour

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst eenvoudig retour sturen via de volgende stappen:

1. Print het Retourformulier uit en vul deze volledig in.

2. Verpak de bestelling en voeg het Retourformulier toe. Dat mag in de originele verpakking, maar als je een andere goede verpakking hebt, is dat ook goed. We nemen alleen complete cadeauboxen retour.

3. Verstuur het pakket naar onderstaand adres. De kosten en het risico hiervoor zijn voor eigen rekening. We raden je daarom aan om je zending met Track&Trace code te versturen.

Happy little Box
Tav: Retouren
Magnusstraat 49
9746 BR Groningen

4. Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben ontvangen. Het retourbedrag wordt binnen ca. 7 dagen overgemaakt naar jouw bankrekening.

 

Uitzonderingen retourneren

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  • Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • Die snel kunnen bederven of verouderen;

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht dien je contact met ons op te nemen via e-mail

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wil je graag meer informatie? Lees dan onze algemene voorwaarden

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met Happy little Box.

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending en opnieuw zenden van het product.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happylittlebox.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.