Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden ontvang hiervan een e-mail vanuit DHL met de Track&Trace code en kun je je bestelling volgen.

Doorgaans vindt de levering dan de volgende werkdag plaats.

Heb je in het weekend een bestelling geplaatst dan zal de bestelling op zijn vroegst op dinsdag geleverd worden aangezien er geen post op maandagen bezorgt wordt.

 

Heb je een bestelling nodig voor een bepaalde datum geef dit aan bij het veld opmerkingen of stuur een e-mail naar: info@happylittlebox.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

99% van alle zendingen worden binnen 3 werkdagen (binnen Nederland) geleverd. We blijven afhankelijk van onze bezorgdienst: DHL voor Nederland. Wij kunnen daarom nooit de 100% garantie geven dat jouw pakket de volgende dag in huis is.

Voor bestellingen vanuit België geldt: alle bestellingen worden na binnenkomst van de betaling in behandeling genomen. 99% van alle zendingen worden dan binnen 3 werkdagen geleverd. We blijven afhankelijk van onze bezorgdiensten.

Help ons en jezelf door altijd je adresgegevens in je bevestiging goed te controleren en neem direct contact op als er iets niet goed is.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland:
€5,75 pakketpost
€3,95 brievenbuspakket

Verzendkosten België
€9,75 pakketpost
€7,50 brievenbuspakket

 

Ik heb een kortingscode?

Wanneer je een kortingscode hebt dan shop je zoals je altijd doet. Bij het afrekenen wordt er gevraagd naar een code. Na het invullen wordt deze automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden.

 

Werkt jouw code niet? Stuur ons dan een mail: info@happylittlebox.nl

Kan ik mijn pakket discreet laten verzenden?

Natuurlijk! Je kunt dit aangeven bij het opmerkingenveld bij het afrekenen. We zorgen er dan voor dat niemand ziet van wie je pakket afkomstig is!

Wat kan ik verwachten van een Happy little Box?

Heerlijk verrast worden tijdens de zwangerschap of de eerste weken van je kraamtijd! Wie wil dat nou niet..

Je kunt altijd minstens 3 gave producten verwachten met een totale waarde hoger dan het bedrag dat jij ervoor betaalt. Nieuwsgierig naar wat je zoal kunt verwachten?

Kijk eens bij onze categorie: losse producten van al onze partners en merken dan krijg je een goed beeld van wat er in jou eigen Happy little Box kan zitten.

Kan ik een box als verrassing / cadeau naar iemand sturen?

Natuurlijk!. Vul bij het factuuradres je eigen adres in. Vink de optie: verzenden naar een ander adres aan. Daarna kun je  het adres invullen waar we je bestelling heen zullen sturen.

 

Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn box thuisbezorgd krijgt. Indien je er een persoonlijke boodschap aan toe wilt voegen, kun je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die wij op een mooie kaart schrijven en bij het pakket zullen voegen.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Daarna heb je 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort op je rekening. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Download het Retourformulier en voeg deze toe aan je retourzending.

 

Mbt bestelde boxen kun je alleen complete boxen retourneren, geen losse producten (tenzij er een product schade heeft). In dat geval vragen we je een mailtje met foto te sturen. Uiteraard ontvang je een nieuw product van ons.

 

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal de box met alle geleverde producten in de originele staat aan ons geretourneerd worden. Om hiervan gebruik te maken willen we je vragen ons eerst per mail te informeren.  Wij zullen het totaalbedrag, minus de verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten. Uiteraard is het dan wel de bedoeling dat wij het product in goede staat ontvangen hebben.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Het kan weleens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maak je klacht dan altijd kenbaar! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen.

We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@happylittlebox.nl